Методика контролю успішності та якості навчання з дисципліни "ОСНОВИ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика
контролю з дисципліни "ОСНОВИ СИСТЕМНОГО
АНАЛІЗУ" 1.
Оцінювання успішності студента при
засвоєнні модулів (змістових модулів)
дисципліни здійснюється на основі
результатів поточного контролю. 2.
Оцінювання здійснюється за 100-бальною шкалою з кратністю 1 бал в
інтервалі 0…100 балів
(включно)(див. додаток 1). 3.
До складу модуля входить індивідуальна
розрахункова робота (ІРР), яка
розглядається та оцінюється окремо. 4.
Планом дисципліни передбачено проведення
модульного контролю (виконання модульних
контрольних тестових завдань). 5.
Без зарахування модульного контролю а
також ІРР, студент не може отримати
підсумкову оцінку з дисципліни 6.
Неявка студента на проміжний модульний
контроль (тестування) у встановлений термін
оцінюється нульовим балом. В цьому випадку обов'язковим
є проходження контролю в додатковий час,
встановлений викладачем. 7.
Перездача проміжного модульного контролю а
також ІРР на вищу кількість балів не
дозволяється (також див. примітку 6
додатку 1). 8.
Студент, який в результаті поточного
контролю засвоєння залікового кредиту
отримав менше 60 балів, для отримання
позитивної оцінки повинен за рішенням
викладача повторно виконати модульні
контрольні роботи або додаткові завдання
самостійної роботи. При цьому сумарна
кількість балів вже не може
перевищувати значення, що відповідає
оцінці E. 9.
Контроль якості і повноти виконання
завдань на практичних заняттях полягає в
оцінюванні: –
рівня знань і вмінь, продемонстрованого при
розв’язуванні задач; –
вмінь представляти (захищати) результати
виконаної роботи; –
активності при вирішенні колективних
завдань; –
знань і вмінь під час застосування інших
методів практичного або теоретичного
навчання. 10.
Контроль виконання ІРР, передбаченою
робочою навчальною програмою дисципліни,
полягає в оцінюванні: –
повноти виконання завдання; –
правильності виконання розрахунків; –
вміння викладати матеріал літературною
мовою та якість оформлення звіту; –
результати захисту роботи (вміння
представляти результати, повнота
відповідей на запитання); –
вміння робити висновки та узагальнення. Сумарно
ІРР оцінюється в 30 балів (див. додаток 1). 11.
Інші види роботи студентів, не передбачені
даним положенням, можуть заохочуватись у
вигляді додаткових (понад отриманих в
семестрі) балів. Загальна кількість
заохочувальних балів не може перевищувати 5.
Сумарна кількість
балів в будь-якому випадку не може
перевищувати 100. 12. Результати оцінювання успішності студентів за навчальним модулем реєструються за національною шкалою і шкалою ЕСТS в заліково-екзаменаційних відомостях.
Матеріали по темі: Графік навчального процесу
|